كلــــــــيــــــــة الـــــــمـــــشــــرق للـــــعلــــوم والتكنـــــولوجيـــا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ELMashreq College for Science & Technology

حسب التخصص تاخد شاكوش

ammar ismail
    ammar ismail
    المديـــــــر العــــــــــام
    المديـــــــر العــــــــــام

حسب التخصص تاخد شاكوش Empty حسب التخصص تاخد شاكوش

مُساهمة  ammar ismail الخميس فبراير 11, 2010 6:49 am

حسب التخصص تاخد شاكوش "(استر يارب)

~*¤ô§ô¤*~*¤ô§ô¤*~
    كلية طب الاسنان
    ليه يحصل تسوس بالشكل ده في حياتنا يا بتول? ...لازم نقلع اسباب التسوس من جذوره... التخدير الموضعي لآلامنا ما بيحل المشكلة...ومحاولة التقويم فشلت معاكي للاسف..ودايما بتركبي لي ضرس مش ضرسك..عشان كده الجسر امتد وزاد بيننا...وقدر ما حركت فكي معاكي برضو مصرة تجيبي لي التهاب في اللثة ...انتي بقيتي حشوة مؤقتة لقلبي وانا محتاج حشوة دااااااااااااااايمة

كلية الزراعة - قسم التغذية
    بتول انتي سببتي لي تسمم في حياتي ..وعلاقتنا دي ناقصة فيتامين.. ولازم تنتهي لأن الاستمرار فيها غير صحي على الاطلاق
    وبعدين انا زهجت من المحاولات الفاشلة لتعقيم علاقتنا.. و زهجت من تطهيرك لجروحي القديمة...وبقى عندي عسر في هضم شخصيتك...حتى شهيتي للقعدة مع البنات اتسدت
    كفايه مواد حافظة يا حبيبتي

كلية العلوم -هندسة الجينات الراثية
    بتول ...انتي عارفة ان جيناتك هي السبب؟!!...ضعف المناعة العاطفي موروث في عيلتك... أنا آسف بس أحماضنا النووية ما بتتفق ولازم نتحلل....و كل كروموسوماية تروح لحالها

كلية الهندسة -علوم الطيران
    بتول ....يؤسفني اقولك اني عملت ليكي خروج نهائي من حياتي... اعمل شنو يا حبي؟...انتي عارفة ان ماكينة الحب بتخرب عاجلا ام آجلا..وبعدين انا راجل درجة اولى وانتي يا دوووووب درجة اقتصادية
    انا وانتي طيارتنا اقلعت ...يلا نهبط هبوط اضطراري برة مدرجات الحياة

المعهد العالي للفنون المسرحية
    اسمعيني يا بتول انا بحبك مووووووووووووت و بمتنى أتزوجك الليلة قبل بكرة...يلا نمشي نشتري الشبكة حسي
    رأيك ايه في الدور ده؟...ما انفع ممثل يا بتول ؟
    اسمعيني يا بتول ...بصراحة السيناريو بتاع حبنا ده فيه خروج عن النص...حياتنا بقت نشاز...وانا بقول اننا لازم نفكر في الحوارات اللي بتدور بيننا على مسرح الواقع.... ولازم نعزف عزف انفرادي كل واحد براحته.. فهمتيني مش كدة؟؟
    هاااااا؟؟...لأ المرة دي أناجااااااااااااااااااااد....تمثيل ايه يا بتول

كلية الهندسة - قسم الاتصالات
    بصراحة يا بتول انا كنت جاي ليك في السلك...لكن طلعتي موبايل بدون بطارية... انا وانتي لازم نقطع اتصالاتنا ببعض..انتي على طول مشغولة...ودايما مقطوعة ..المسافات بيننا زادت...ومشاعرنا بقت مشوشة لان عواطفنا للأسف بقت لاسلكية
    يا ستي باختصار...حبنا طلع برة الشبكة

كلية الزراعية - الهندسة الزراعية
    عارفة يا بتول ؟...الحب ده بذرة عايزة لها تربة ممتازة...و موية نضيفة...واضاءة كافية علشان تنمو...وانت للأسف تربتك مش نضيفة وماااااااااااااااالحة صبر... و مويتك مش ارتوازية....وكان لازم نحصد الفشل في علاقتنا دي..خلينا من التفرع في المواضيع غير المورقة....علاقتنا اصيبت باليرقات وانتي للأسف استخدمتي المبيدات العاطفية من غير ما تكلميني..و بعدين بصراحة انا خايف ان براعمنا في المستقبل يطلعو زيك كدا

المعهد الفني للبصريات
    بتول انتي عارفة اني راجل عندي بعد نظر..وشايف اننا مش بننفع لبعض...اقولك أنا مش قادر اكمل.. حاكتب كلامي على ورقة...ركزي معاي وحاولي تقري الحروف دي
    i

h
    a
    t
    e

u

يلا غمضي العين الشمال...وافتحي اليمين...قريتيها؟ ...... كلك نظر يا بتول

كلية العلوم - قسم الكيمياء
    شوفي يا بتول لما تحصل بيننا أ((((()))))دة ده معناه اني قلوي...وانتي حااااااااااااااااااااااامضة ..انتي زمان كنتي فلزة كبدي...لكن انا بطلت أطلع مع أشباه الفلذات.. وبعدين انتي بتتفاعلي من أي حاجة بسيطة...انتي مش عارفة ان التفاعلات العاطفية بتحول محلول المشاعر الى محلول لا لون له ولا رائحة؟
    الحكاية دي فجرت معمل حبنا للأسف ...وبعدين انا اكتشفت لي عنصر مشع...و مش مستعد اخليها عشان عنصر خامل زيك انتي

كلية الاقتصاد و العلوم السياسية
    عارفة يا بتول ...المشكلة ومافيها انه حصل ركود لمشاعرنا....والاسعار العاطفية انخفضت...حتى أسهم القلب بقت بمعدل سهم واحد لكل 100 نبضة....وبعدين البضاعة العاطفية ما لعبة يا اختي
    انتي مش عارفه انك حسب قانون العرض
    والطلب لما تزيدي في كمية الحنان المعروضة ممكن يحصل انخفاض في سعر العاطفة؟

كلية الآداب - قسم الآثار
    بتول اسمحي لي انك تحفة مزيفة....البنات كلهم تحف عتيقه و نادرة الا انتي.. ما عندك غير فك الرموز بالطريقة اللي تعجبك...تنقبي عن المشاكل تنقيب...وبعدين انا وانت اساسا حضاراتنا مختلفة من البداية...وافتكر لازم ندفن اللي بيننا دلوقتي .... ايييييييييييييه مالك متنحة ليه كدا...ما فهمتي ؟...ليــــــــــــه أنا بتكلم لغة مسمارية ولا شنو ؟...

كلية شواكيش بتخصصات جامعية الفيزياء قسم العلوم الفلكية
    اسمعي يا بتول انتي مش لاحظتي ان سنتنا الضوئية مرت بسرعة؟
    يا بت الحلال الشمس والقمر مش بيتلاقو في سما وااااااااحدة...يعنى
    باختصار نجم حبنا أفل... وبعدين انا كنت بحسب انك مجرة مختلفة عن باقي المجرات...كنت فاكر انه مافي زيك في الكون...طلعتي ثقب اسود في حياتي...وانا بالشكل ده ح الف معاك مدارات الحياة من غير اي هدف
    أفتكر كلامي واضح وضوح كوكب الزهرة الساعة 4 الفجر

كلية الهندسة - علوم البحار
    اسمعي و انتبهي للكلام ده... مركب فيهو قبطانين بتفرق وبعدين انتي مش ملاحظة اننا دايما ماشين ع((((())))) التيار؟...و ان أمواج الحياة بترزع في مركبنا ده يمين وشمال من غير اي سبب...انتي ليــــــــــــــــــــــه مصرة تغرقيني معاك يا بتول ؟... ياخي انا زهجت من المد والجزر الحاصل لي بسببك
    يلا نزلي شراعك من حياتي ...واقطعي خطافك عني البحر ملياااااااااااااااااااااااان
    ~*¤ô§ô¤*~*¤ô§ô¤*~

afro afro afro

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 28, 2024 10:16 pm